معرفی بهترین پرینتر‌های لیزری HP

معرفی بهترین پرینتر‌های لیزری HP

دستگاه پرینتر ابزاری است که بودن آن در منزل و محل کار بسیار ضروری است. معمولا برای همه پیش آمده که بخواهند مدارک خود را پرینت بگیرند، به همین منظور به نزدیک‌ترین دفتر فنی مراجعه می‌کنند، اما با خرابی دستگاه مواجه می‌شوند!! اینجا است که با خود می‌گویند ای کاش یکی از بهترین پرینترهای HP را داشتم و می‌توانستم اسناد و مدارک خود را پرینت بگیرم؛ تا هم کار بدون استرس پیش برود و هم در زمان صرفه‌جویی شود. امروزه به ندرت دیده‌ می‌شود که شرکت، اداره و مغازه‌ای دستگاه پرینتر نداشته باشد.
اگر کسب و کاری دارید و به دنبال خرید لوازم اداری برای آن هستید، در لیست خرید خود، پرینتر را نیز بگنجانید. دو نوع پرینتر در بازار وجود دارد، لیزری و جوهرافشان که هر کدام مدل‌های متنوعی دارند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا بیشتر با مدل‌های مختلف پرینتر و امکانات آن‌ها آشنا شوید.

بهترین مدل پرینترهای HP

HP یکی از برندهای تولیدکننده محصولات الکترونیکی و فناوری اطلاعات در کشور امریکا است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده پرینتر(چاپگر) و لپ‌تاپ در جهان است. HP از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید پرینترهای سیاه، سفید و رنگی در جهان دیجیتال پیشرو بوده و هست.
برند اچ پی پرینترهای خانگی، اداری، تک کاره و چند‌کاره تولید می‌کند. پرینترهای لیزری و جوهرافشان از انواع پرینترها هستند. هر مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند دستگاه پرینتر خود را انتخاب کرده و خریداری کند. اگر به دنبال یک چاپگر خوب بین برندهای مختلف هستید با این مقاله همراه باشید تا با بهترین پرینتر های HP آشنا شوید.

بهترین پرینتر‌های HP

پرینتر اچ پی w107YLaser لیزری

پرینتر مدل w107YLaser از جمله پرینترهای تک کاره‌ای هست که نوع چاپ آن لیزری است و می‌توان از طریق WiFi هم از مدارک موردنیاز خود به صورت سیاه و سفید با کیفیت بالا پرینت گرفت. این نوع پرینترهای HP قیمت بسیار اقتصادی و به ‌صرفه‌ای دارند و برای کسب ‌وکارهای کوچک و انجام کلیه کارهای خانگی که نیاز به پرینت دارند مناسب است.
این پرینتر کاربری خانگی دارد، بر روی آن یک صفحه ال ای دی قرار داده شده است و فقط دکمه روشن، خاموش و اتصال به وای فای را می‌بینیم. پیش‌تر اشاره شد که این پرینتر لیزری بوده و می‌توان پرینت سیاه و سفید از آن گرفت. 150 برگ را می‌توان در داخل سینی ورود این چاپگر قرار داد. سینی خروج آن هم 100 برگ پرینت شده را نگه می‌دارد.
این نوع پرینتر یکی از بهترین پرینتر های hp است که می‌تواند در هر دقیقه 20 کاغذ را به صورت پرینت سیاه و سفید چاپ و تحویل دهد. برای استفاده از این چاپگرهای لیزری ابتدا پورت USB را وصل کرده و سپس درایور مدل w107YLaser را روی کامپیوتر نصب کنید. اگر قصد دارید با موبایل یا تبلت عمل چاپ را انجام دهید، ابتدا اپلیکیشن HP SMART را نصب کرده و سپس دستور چاپ دهید. کارتریج این مدل W1106A هست که با کد 106A شناسایی می‌شود. این کارتریج قابلیت پرینت 1000 برگ را دارد.

پرینتر اچ پی w107YLaser لیزری

پرینتر اچ پی Laser MFP 135w لیزری

پرینتر مدل MFP 135w یکی از بهترین پرینتر های HP است. این دستگاه سه کاره بوده و هم زمان می‌توان با آن پرینت، اسکن و کپی گرفت. یک دستگاه کاربردی با قیمت مناسب که می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. نوع چاپ این پرینتر تک رنگ است و می‌توان با آن 20 برگ در یک دقیقه چاپ کرد. چاپگر اچ پی مدل MFP 135w در قسمت بالا دارای یک صفحه نمایشگر کوچک است که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد.
قسمت پایین دستگاه محل قرارگیری کاغذ A4 است. سینی آن 150 کاغذ را در خود جای می‌دهد. در این پرینتر، از حسگر CSI برای اسکن اسناد و مدارک استفاده شده است که دقت آن برابر با 600×600 Dpi است. این چاپگر دارای WiFi است که می‌توان به کمک تلفن همراه هوشمند، فایل‌های موردنظر را پرینت گرفت.

پرینتر اچ پی Laser MFP 135w لیزری

پرینتر اچ پی Neverstop Laser 1000A لیزری

پرینتر مدل Neverstop Laser 1000A یکی از بهترین پرینتر های hp است که این امکان را دارد که در هر دقیقه 20 برگ را چاپ کند، سرعت چاپ این دستگاه به گونه‌ای است که برای شرکت‌های بزرگ و کوچک مناسب است. دکمه‌های آن لمسی بوده و بر ظاهر زیبای آن افزوده است. نوع چاپ این دستگاه سیاه و سفید است. این پرینتر توانایی چاپ 20000 برگ در ماه را دارد. سینی پرینتر Neverstop Laser 1000A 150 برگ کاغذ را در خود جای می‌دهد.
این دستگاه به قابلیت Auto-on و Auto-off مجهز است یعنی بعد از اتمام پرینت به صورت خودکار خاموش شده و فقط با یک کلیک از روی سیستم یا دستگاه بلافاصله روشن می‌شود. قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک دستگاه می‌تواند به صرفه‌جویی برق کمک کند و برای کاربرانی که صرفه‌جویی در مصرف برق یکی از دغدغه‌های اصلی است توصیه می‌شود.
برای اتصال کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه به این دستگاه پرینتر، باید از کابل USB استفاده کنید، زیرا این دستگاه قابلیت WiFi ندارد. پرینتر Neverstop Laser 1000A قابلیت چاپ رنگی هم ندارد و کارتریج آن با رنگ مشکی پر می‌شود و می‌توان 2500 برگ را پرینت گرفت. کارتریج‌های پرینترهای لیزری قابلیت شارژ دارند زیرا به فناوری Never Stop مجهز هستند. این پرینتر در میان پرینترهای تک رنگ، با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار بوده و یکی از بهترین پرینتر های hp است.

پرینتر اچ پی Neverstop Laser 1000A لیزری

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M501dn لیزری

این چاپگر تک کاره است، تکنولوژی آن لیزری بوده و چاپ آن به صورت سیاه و سفید است. در این پرینتر امکان پرینت از طریق WiFi وجود ندارد. پرینترهای HP مدل LaserJet Pro M501dn دارای یک صفحه LCD و یک صفحه کلید هستند. این چاپگر قابلیت چاپ دورو را دارد و در هر دقیقه می‌توان 45 برگ را چاپ کرد. پرینتر اچ پی مدلLaserJet Pro M501dn فقط امکان چاپ بر روی کاغذ A4 را دارد.
این چاپگر با داشتن پورت USB این امکان را فراهم می‌کند تا با لپ‌تاپ، فلش، کامپیوتر و… مدارک خود را پرینت بگیرید. اگر برای منزل یا اداره به دنبال پرینتری هستید که بتوان با سرعت بالا عمل چاپ را انجام داد، این دستگاه یکی از بهترین مدل پرینتر های hp است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. قیمت این چاپگر متوسط رو به بالاست؛ با توجه به کارایی آن ارزش خرید را دارد.

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M501dn لیزری

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

چاپگر چند کاره اچ پی مدل Pro MFP M428fdwدارای اسکنر، پرینتر و کپی است و از بهترین پرینتر های لیزری است که قابلیت چاپ دورو و تک رنگ را دارد و می‌توان از طریق WiFi فایل‌های موردنظر را از طریق تلفن همراه یا تبلت برای چاپ ارسال کرد. ظرفیت سینی ورودی کاغذ در این دستگاه 100 برگ است اما اگر سینی دوم را بر روی دستگاه نصب کنید، می‌توانید 250 برگ کاغذ معمولی را در داخل سینی قرار دهید. سایز کاغذهایی که می‌توان با این دستگاه چاپ کرد A4، A5، A6 و B5 هستند. این پرینتر لیزری است و یکی از بهترین پرینتر های hp است. این دستگاه برای مشاغلی مناسب است که حجم کاری بالایی داشته و به یک دستگاه با سرعت بالا احتیاج دارند. پرینتر مدل Pro MFP M428fdwدر هر دقیقه 38 برگ را چاپ می‌کند و رزولوشن آن 1200*1200 Dpi است.
اسکنر این دستگاه تخت بوده و رزولوشن آن 1200 Dpi است. این دستگاه در هر دقیقه 29 برگ کاغذ A4 را می‌تواند اسکن کرده و 38 برگ را کپی کند. دستگاه پرینتر MFP M428fdw دارای یک صفحه لمسی در قسمت بالاست که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. پورت پشت دستگاه برای اتصال به کامپیوتر است. کارتریج مصرفی این دستگاه از نوع CF 259A و CF 259XC است که هر کدام برای چاپ 3000 برگ و 10000 برگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

سوالات متداول

بهترین پرینتر HP کدام است؟
نمی‌توان به این سوال پاسخ مشخصی داد؛ زیرا نیاز و نوع استفاده شما در این انتخاب مهم است. با مقایسه نمونه‌ چاپگرهای لیزری که در این مقاله اشاره کردیم از خانگی و اداری می‌توانید به نتیجه برسید که بهترین پرینتر های hp کدام پرینترها هستند و کدام مدل‌ها می‌توانند برای شما مناسب باشند و نیازهای شما را برآورده کنند.

پرینتر لیزری بهتر است یا جوهر افشان؟
در نگاه اول به نظر می‌رسد پرینترهای HP جوهرافشان به دلیل هزینه کمتر و کیفیت بالا می‌توانند گزینه بهتری باشند. این نوع چاپگرها برای چاپ‌ رنگی کیفیت بهتری نسبت به چاپگرهای لیزری دارند؛ اما اگر به صورت مداوم از پرینتر استفاده نشود جوهر آن خشک می‌شود. پرینترهای لیزری مشکل خشک شدن جوهر را ندارند و می‌توان آن‌ها را جزء بهترین پرینتر‌های hp در نظر گرفت. تعداد چاپ پرینترهای لیزری و سرعت آن‌ها نسبت به جوهرافشان بیشتر است و هزینه چاپ کمتری را به شما تحمیل می‌کند.

خرید انواع پرینتر HP

در پایان باید بگوییم خرید پرینتر به نیاز شما و میزان هزینه‌ای که حاضر هستید برای این دستگاه پرداخت کنید، بستگی دارد. چند کاره بودن پرینتر در قیمت آن تاثیر بسیاری می‌گذارد. هر چه تعداد امکانات چاپگر کمتر باشد قیمت آن پایین‌تر می‌آید؛ در مجموع برند HP جزء دسته برندهای مطرح و خوبی است که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند و طرفداران بسیاری دارد، پس بنابراین انتخاب شما هر چه باشد پشیمان نخواهید شد.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *